cool web a perfektni rs- Doporucuji

Tuesday, March 21, 2006

Po instalaci síťové a zvukové karty

se začaly dít další divné záhady. Systém začal tuhnout a objevily se první známé blue screen. Po restartu jsem zvýšil napětí chipové sady I/O z 3.5V na 3.8V, ale opět to samé. Až po několika hodinách trápení jsem přišel na to, že můj procesor nesnese multiplikátor 11.5 a tak jsem nastavil 11 a začalo to být o trochu lepší. Nakonec jsem však přešel na 10.5 x 146 = 1533, a to byla pro mě přijatelná frekvence. Zvýšením FBS jsem dodal šťávu mé už trochu unavené GEFORCE 2 ULTRA. Ptáte se asi, proč nechodily stabilně ostatní multiplikátory? To ani já sám nedokážu vysvětlit, ale moje CPU to nebralo. Myslím si, že to chtělo o trochu více napětí, asi tak 1.9V a bylo by to v pořádku, ale 1.5 GHZ také není zas tak špatné a hlavně tím zvýšením FBS na 146 MHz (to je moje hranice kdy vše jelo tak, jak má) se zrychlily operace v propustnosti paměti a grafika 3D také.