Zjištění, zda uživatel vyhrál – skutečná kritéria
Skutečné podmínky našeho automatu, které budou určovat, zda uživatel vyhrál, soustředíme do další
funkce, kterou si napíšeme. Pojmenujeme ji třeba Vyhral. Její návratová hodnota bude dejme tomu řetězec,
který informuje o tom, zda a co vyhrál. Jestliže nevyhrál, vrátí funkce řetězec "NE". Rozhodnutí o výhře bude
proto v událostní proceduře tlačítka s nápisem Roztočit velmi jednoduché:
If Vyhral(strCislo) <> "NE" Then
PočetVýher += 1
picVýhra.Visible = True
lblPočetVýher.Text = CStr(PočetVýher)
Beep()
End If
Pokud vyhrál (porovnávací operátor <> znamená není rovno), zvýšíme počet výher o 1, zviditelníme obrázek
výhry a zobrazíme aktuální počet výher na formuláři tím, že počet převedený na řetězec zobrazíme
v odpovídajícím popisku. Nakonec pípneme.
funkce, kterou si napíšeme. Pojmenujeme ji třeba Vyhral. Její návratová hodnota bude dejme tomu řetězec,
který informuje o tom, zda a co vyhrál. Jestliže nevyhrál, vrátí funkce řetězec "NE". Rozhodnutí o výhře bude
proto v událostní proceduře tlačítka s nápisem Roztočit velmi jednoduché:
If Vyhral(strCislo) <> "NE" Then
PočetVýher += 1
picVýhra.Visible = True
lblPočetVýher.Text = CStr(PočetVýher)
Beep()
End If
Pokud vyhrál (porovnávací operátor <> znamená není rovno), zvýšíme počet výher o 1, zviditelníme obrázek
výhry a zobrazíme aktuální počet výher na formuláři tím, že počet převedený na řetězec zobrazíme
v odpovídajícím popisku. Nakonec pípneme.
Labels: visual basic
<< Home