cool web a perfektni rs- Doporucuji

Sunday, August 19, 2007

Základní konstrukce If procedury

je opět založena na hodnotě vlastnosti Text prvku nabídky. Je-li to původní
text, znamená to, že se popisky zobrazují původním písmem a uživateli se proto zobrazí dialogové okno
Písmo. Je-li to jiný text, znamená to, že uživatel už název písma změnil, takže se vrátí původní písmo,
původní barva a původní text prvku nabídky.
Dialogové okno Písmo, které se hráči zobrazí, když z nabídky na hlavním formuláři zvolí Přizpůsobit >
Změnit název písma, bude vypadat takto (uživatel si už něco v okně vybral):
Také u dialogového okna Písmo můžete předem nastavit některé vlastnosti a přizpůsobit jeho vzhled konkrétním
potřebám. Například:
ShowColor umožňuje zobrazit seznam, v němž uživatel volí barvu písma.
ShowEffects umožňuje uživateli volit efekty (jako je přeškrtnuté písmo)
Dialogové okno Písmo zobrazíte tak, že zavoláte metodu ShowDialog objektu FontDialog. Atributy
písma, které uživatel v dialogovém okně zvolil, máte k dispozici prostřednictvím generické vlastnosti Font
objektu FontDialog, barvu písma ve vlastnosti Color. Písmo popisků se nastaví pomocí konstruktoru třídy
Font pojmenovaného prostoru System.Drawing.

Labels: