cool web a perfektni rs- Doporucuji

Wednesday, March 22, 2006

Konečný můj výsledek je tedy FSB 146 MHz, protože při vyšších hodnotách se CPU opět stávalo nestabilní. Momentálně píšu tento článek na 10.5 x 146 = 1533 MHz a jede to OK. Nyní k té poznámce o mé unavené grafické kartě GEFORCE 2 ULTRA. Bohužel vám musím říci že od minule, co jsem taktoval 1.2@1.4 GHZ se můj 3D výkon už moc nezdvihl. A proč? Bohužel na tak výkonný procesor je třeba už o něco lepší karta než GEFORCE 2 ULTRA. Osobně se asi tak za měsíc těším na GEFORCE 3 a snad to bude již lepší. Prostě karta GEFORCE 2 ULTRA má už tak okolo 1.3 GHz stop a dále se výkon již příliš nezvedá. Kartu mám taktovanou na 300 MHz, jádro / 500MHz paměti, což není vůbec špatné, ale výsledný efekt už není tak znatelný, jako minule když jsem přecházel z 1.1 na 1.4 GHZ.