cool web a perfektni rs- Doporucuji

Tuesday, October 31, 2006

P:

Jak z Menu Start usunąć pozycje: Dokumenty,Ulubione i Wyloguj ?
O: Włączmy Edytor Rejestru,wchodzimy do klucza HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/ CURRENTVERSION/POLICIES/EXPLORER. Podświetlamy Explorer i z górnego menu wybieramy Edycja/Nowy/ Wartość_DWORD. Pojawi nam się klucz Nowa Wartość #1. (Gdy chcemy usunąć 3 pozycje musimy utworzyć 3 klucze.) Podświetlamy go i klikając prawym przyciskiem myszy wybieramy Zmień nazwę. W zależności co chcemy usunąć z Menu Start nadajemy kluczowi inną nazwę. I tak,jeśli chcemy usunąć pozycję Dokumenty klucz powinien się nazywać NoRecentDocsMenu,jeśli Ulubione - NoFavoritesMenu,jeśli Wyloguj - NoLogOff. Podświetlamy zmienioną nazwę,następnie klikając prawym przyciskiem myszy włączamy Modyfikuj i w polu Dane wartości zamiast 0 wpisujemy 1 (jeśli kiedyś znów będziemy chcieli mieć daną pozycję widoczną w Menu Start wystarczy tą warość zmienić z powrotem na 0 lub też można usunąć nowo powstałe klucze) . Zmiany będą widoczne dopiero po ponownym załadowaniu systemu.