If CInt(lblKredit.Text) <= 0 Or _
CInt(lblKredit.Text) < CInt(lblSázka.Text) Then
' Me.Hide()
If DialogResult.Yes = MessageBox.Show _
("Je mi líto, musíte dodat další prachy. Chcete hrát dál?", _
"Zpráva o stavu financí", _
MessageBox.IconQuestion + Messagebox.YesNo) Then
f.ShowDialog()
lblKredit.Text = f.txtKredit.text
lblSázka.Text = f.txtSázka.Text
' Me.Show()
Else
btnKonec_click(sender, e)
End If
End If
Považujete-li to za účelné, můžete pomocí metody Hide dočasně hlavní formulář skrýt, abyste zdůraznili,
že je nutné dodat další peníze. Po dokončení prací na formuláři parametrů byste pak hlavní
formulář opět zobrazili metodou Show.
V příkazu, který zobrazuje zprávu, si všimněte, jak se v třetím parametru specifikuje více informací
současně (zde se konkrétně má zobrazit ikona otazníku a tlačítka s nápisy Ano a Ne. Jedná se o pole
třídy MessageBox.
CInt(lblKredit.Text) < CInt(lblSázka.Text) Then
' Me.Hide()
If DialogResult.Yes = MessageBox.Show _
("Je mi líto, musíte dodat další prachy. Chcete hrát dál?", _
"Zpráva o stavu financí", _
MessageBox.IconQuestion + Messagebox.YesNo) Then
f.ShowDialog()
lblKredit.Text = f.txtKredit.text
lblSázka.Text = f.txtSázka.Text
' Me.Show()
Else
btnKonec_click(sender, e)
End If
End If
Považujete-li to za účelné, můžete pomocí metody Hide dočasně hlavní formulář skrýt, abyste zdůraznili,
že je nutné dodat další peníze. Po dokončení prací na formuláři parametrů byste pak hlavní
formulář opět zobrazili metodou Show.
V příkazu, který zobrazuje zprávu, si všimněte, jak se v třetím parametru specifikuje více informací
současně (zde se konkrétně má zobrazit ikona otazníku a tlačítka s nápisy Ano a Ne. Jedná se o pole
třídy MessageBox.
<< Home