cool web a perfektni rs- Doporucuji

Monday, February 05, 2007

Co takto úplná izolace?

Poté, co jsem opravdu slyšitelně utlumil svůj počítač – nyní jenom hluboce hučí ventilátory a ozývá se spíše jen proudění vzduchu –, rozhodl jsem se zkusit úplnou izolaci i krytu počítače tlumící hmotou. Spotřeba na jeden počítač v provedení miditower je necelý metr čtvereční materiálu na všechny strany krytu. V OBI nic neměli, Bauhaus nabídl jen tenký filc, pomohl až Hornbach. Zde jsem nenašel žádnou použitelnou tlumící stavební hmotu (polystyren jsem zkoušel již dříve a neosvědčil se), skončil jsem tedy v oddělení koberců. Můj netradiční požadavek – chci nejtlustší izolující koberec a je mi jedno, jak vypadá – splnil jeden správný chlupatý kousek o tloušťce necelého centimetru. Bohužel se prodává jen v čtyřmetrové délce, takže jsem si vzal půl metru (cena 400 Kč). Prodavač mi sice ještě naznačoval, že se tento koberec často vyšlapává, logicky jsem to ale ignoroval.

Labels: