Zvukový soubor s potleskem
o němž předpokládáme (podobně jako jsem to předpokládali o souborech
s obrázky), že je uložen ve složce, v níž se vytváří spustitelný soubor aplikace, se bude přehrávat asynchronně.
Nemáte-li potřebné vybavení nebo se soubor nenajde, měl by se ozvat standardní systémový zvuk.
Protože efekty mohou dlouho trvat a hráče už to třeba nebaví poslouchat, dáme mu možnost, efekty spojené
s danou výhrou ukončit. Například to můžeme zařídit tak, že ukončení efektů spojíme s událostí Click
formuláře. Když uživatel klepne na volné ploše formuláře, blikání a tleskání skončí. Výpis událostní procedury
Form1_Click je uveden na příští stránce.
Public Sub Form1_Click(ByVal sender As Object, _
ByVal e As System.EventArgs) Handles Form1.Click
Timer1.Enabled = False
PlaySound("", 0, 0)
End If
End Sub
s obrázky), že je uložen ve složce, v níž se vytváří spustitelný soubor aplikace, se bude přehrávat asynchronně.
Nemáte-li potřebné vybavení nebo se soubor nenajde, měl by se ozvat standardní systémový zvuk.
Protože efekty mohou dlouho trvat a hráče už to třeba nebaví poslouchat, dáme mu možnost, efekty spojené
s danou výhrou ukončit. Například to můžeme zařídit tak, že ukončení efektů spojíme s událostí Click
formuláře. Když uživatel klepne na volné ploše formuláře, blikání a tleskání skončí. Výpis událostní procedury
Form1_Click je uveden na příští stránce.
Public Sub Form1_Click(ByVal sender As Object, _
ByVal e As System.EventArgs) Handles Form1.Click
Timer1.Enabled = False
PlaySound("", 0, 0)
End If
End Sub
Labels: visual basic
<< Home