cool web a perfektni rs- Doporucuji

Wednesday, May 23, 2007

Různé obrázky pro různé výhry

Zatím jste hráče „odměňovali“ bez ohledu na výši výhry-tím, že jste zobrazovali stále stejný obrázek. Teď
automat rozvineme tak, že se pro každý druh výhry zobrazí jiný obrázek. Úloha zároveň poslouží k ukázce
druhé základní rozhodovací konstrukce Visual Basicu, totiž Select Case.
Původně jsme úlohu řešili tak, že jsme obrázek „natáhli“ metodou FromFile třídy Image pojmenovaného
prostoru System.WinForms a jeho zobrazování či skrývání jsme vyřešili nastavováním vlastnosti Visible
na True resp. False. Protože teď máme v jediném ovládacím prvku PictureBox zobrazovat tři obrázky,
musíme kód poněkud modifikovat. Postup následuje.
1. Z konstruktoru třídy formuláře převeďte na komentář (nebo odstraňte) prvotní přiřazení obrázku
(příkaz pod řádkem ‘TODO ve vygenerovaném kódu formuláře).
2. V událostní proceduře tlačítka s nápisem Roztočit nahraďte konstrukci, která zjišťuje, zda uživatel
vyhrál, touto:
If strVyhrál = "NE" Then
' Nevyhrál, zmizí obrázek
picVýhra.Image = Nothing
Else
' Vyhrál
PočetVýher += 1
lblPočetVýher.Text = CStr(PočetVýher)
Beep()
' Podle druhu výhry se přiřadí patřičný obrázek
Select Case strVyhrál
Case "DVESTEJNE"
picVýhra.Image = Image.FromFile(Application.StartupPath & "\Money.wmf")
Case "POSTUPKA"
picVýhra.Image = Image.FromFile(Application.StartupPath & "\dollars.wmf")
Case "HLAVNI"
picVýhra.Image = Image.FromFile(Application.StartupPath & "\Moneybag.wmf")
Case Else
' Sem se to nemá nikdy dostat
End Select
picVýhra.Visible = True
End If

Labels: