cool web a perfektni rs- Doporucuji

Monday, October 08, 2007

tipy a triky

Instalace
Tak jedna z těchto dvou krabic by měla ležet na vašem stole pokud jste si koupili Windows XP. Osobně jsem si nainstaloval Windows XP jen na koleji z důvodu, že nové okna jsou zase pomalejší než jejich předchůdci, ale to už jsme si asi od Windows 95 zvykli, takže doma mám dál raději W98. Instalace proběhla u mě vcelku v pohodě, jen stačí strčit bootovatelné cd do cdromky a následovat pár jednoduchých kroků (asi nejtěžší je zadání sériového čísla). Po tom co windows párkrát cvičně naběhly aby si našly všechen hardware začala šlapat jako hodinky. Tedy ne tak úplně, pro jistotu jsem nainstaloval ovladač ke svému livu, protože jsem tomu stávajícímu nějak nedůvěřoval. Plus i u grafiky a ostatních věcí jsem měl již před instalací na harddisku nové verze všech ovladačů.

Labels: