Specifikace řešené úlohy
Dostali jste za úkol sestrojit jednoduchý hrací automat v podobě formuláře, který má mít tyto schopnosti:
Umožní uživateli zadat počáteční podmínky, jako jsou počáteční částka, kterou chce prohrát a výše sázky.
Až uživatel všechno prohraje, bude moci dát v plen další libovolnou částku (obecně stanovit nové počáteční
podmínky). Při zadávání vstupních hodnot poskytnete uživateli nápovědu v podobě vysvětlivek.
Uživatel si zahraje tak, že klepne na tlačítko Roztočit (nebo zvolí ekvivalentní příkaz z nabídky Akce formuláře).
Automat vygeneruje trojčíslí od 000 do 999. Uživatel obdrží malou výhru, budou-li dvě číslice
stejné (například 225), podstatně větší výhru při postupce (například 234 nebo 765) a nejvyšší výhru při
všech třech stejných číslicích (například 555).
Ukážeme si několik variant, jak je možné losovaná čísla získat.
Podle výše výhry se zobrazí odpovídající obrázek s balíkem prachů. Pro každý druh výhry se zobrazí jiný
obrázek. Jestliže uživatel vyhraje, bude dále odměněn "cingrlátky". Ozve se potlesk a formulář bude blikat.
Tyto efekty bude moci uživatel zastavit v daném kole hry nebo je úplně vypnout jako součást počátečních
podmínek.
Umožní uživateli zadat počáteční podmínky, jako jsou počáteční částka, kterou chce prohrát a výše sázky.
Až uživatel všechno prohraje, bude moci dát v plen další libovolnou částku (obecně stanovit nové počáteční
podmínky). Při zadávání vstupních hodnot poskytnete uživateli nápovědu v podobě vysvětlivek.
Uživatel si zahraje tak, že klepne na tlačítko Roztočit (nebo zvolí ekvivalentní příkaz z nabídky Akce formuláře).
Automat vygeneruje trojčíslí od 000 do 999. Uživatel obdrží malou výhru, budou-li dvě číslice
stejné (například 225), podstatně větší výhru při postupce (například 234 nebo 765) a nejvyšší výhru při
všech třech stejných číslicích (například 555).
Ukážeme si několik variant, jak je možné losovaná čísla získat.
Podle výše výhry se zobrazí odpovídající obrázek s balíkem prachů. Pro každý druh výhry se zobrazí jiný
obrázek. Jestliže uživatel vyhraje, bude dále odměněn "cingrlátky". Ozve se potlesk a formulář bude blikat.
Tyto efekty bude moci uživatel zastavit v daném kole hry nebo je úplně vypnout jako součást počátečních
podmínek.
<< Home