cool web a perfektni rs- Doporucuji

Monday, February 19, 2007

Při řešení této části aplikace se seznámíte s tím, jak se volají funkce API a jak se na formulářích pracuje
s časovačem, který patří mezi tzv. neviditelné komponenty.
Na formuláři se bude uživateli zobrazovat průběžný stav od poslední vložené částky (bude-li prohrávat,
bude částka červeně), případně další statistické údaje. Celkový stav se ale zobrazí uživateli jen na přání
(aby ho od dalších her stále neodrazovala celková výše částky, kterou doposud prohrál).
Výše výher bude interní záležitost aplikace, včetně způsobu, jakým se generuje „náhodné“ trojčíslí.
Uživatel bude moci aplikaci také ovládat pomocí nabídek. Na hlavním formuláři bude mít k dispozici pruh
nabídek s vysouvacími nabídkami. Na formuláři parametrů bude mít jako ekvivalent rozhodovacích ovládacích
prvků k dispozici místní nabídku.
Jako součást systému nabídek bude mít uživatel aplikace možnost, aby si ji mohl jistým způsobem přizpůsobit.
Bude moci změnit pozadí formuláře a některé atributy písma, jímž se zobrazují vylosované číslice.
V této části úlohy se seznámíte s dalšími dvěma neviditelnými komponentami – pro zobrazení společných
dialogových oken Otevřít a Písmo.
Poznámka. Duchovním otcem tohoto druhu hracího automatu je patrně Michael Halvorson, který ho uvedl
v knize „Microsoft Visual Basic 4 - Step By Step“. V brožuře jsem variace na toto téma zvolil proto, že je
tento typ aplikace u posluchačů na školeních Visual Basicu, která jsem měl tu čest lektorovat, zdaleka nejpopulárnější
aplikací.
9
Ú v o d d o V i s u a l B a s i c . n e t
Takhle bude aplikace Automat vypadat, až bude zhruba hotová (uživatel v tomto tahu získal malou výhru
a vypsal si právě, jak si stojí):

Labels: