_ VALUE – Hodnota předaná serveru, když je tlačítko stisknuto.
_ TYPE – Tlačítko může být jedním z těchto tří typů, i když navenek vypadá stále stej−
ně: _ button – spouští zadaný skript;
_ submit – odesílá veškeré vyplněné hodnoty formuláře na server, např. jako
elektronickou poštu;
_ reset – nastaví vstupní hodnoty celého formuláře, neboli resetuje všechny
hodnoty, nic neodesílá ani nic neprovádí.
_ DISABLED – Toto tlačítko nepůjde použít, bude zašedlé a nepůjde na ně klepnout
myší; bude zobrazeno šedě (pracuje i předchozí definice tlačítka).
Dalšími používanými parametry pak jsou (platí i u předchozí definice tlačítka):
_ ONFOCUS=skript – Skript, který se provádí, když uživatel umístí formulářový kur−
zor na tlačítko.
_ ONBLUR=skript – Skript, který se provádí, když uživatel umístí formulářový kur−
zor mimo tlačítko.
POZNÁMKA: Kurzor, který tady mám na mysli, je ten, který umožňuje vyplňovat formulář. Lze
jej na tlačítko (nebo na jakýkoliv prvek formuláře) přesunout např. tabulátorem nebo
klávesou ENTER, ale i klepnutím myši. U tlačítka je kurzor vyznačen tečkovaným obrysem.
Vlastní obsah tlačítka, tedy to, co je umístěno mezi značkami , může
tvořit cokoliv, formátovaný i víceřádkový text nebo třeba obrázek.
Příklad neaktivního tlačítka
Na tlačítko „Aktivní tlačítko“ byl přemístěn formulářový kurzor
Tlačítko s obrázkem a textem; do značky BUTTON lze dát cokoliv.
_ TYPE – Tlačítko může být jedním z těchto tří typů, i když navenek vypadá stále stej−
ně: _ button – spouští zadaný skript;
_ submit – odesílá veškeré vyplněné hodnoty formuláře na server, např. jako
elektronickou poštu;
_ reset – nastaví vstupní hodnoty celého formuláře, neboli resetuje všechny
hodnoty, nic neodesílá ani nic neprovádí.
_ DISABLED – Toto tlačítko nepůjde použít, bude zašedlé a nepůjde na ně klepnout
myší; bude zobrazeno šedě (pracuje i předchozí definice tlačítka).
Dalšími používanými parametry pak jsou (platí i u předchozí definice tlačítka):
_ ONFOCUS=skript – Skript, který se provádí, když uživatel umístí formulářový kur−
zor na tlačítko.
_ ONBLUR=skript – Skript, který se provádí, když uživatel umístí formulářový kur−
zor mimo tlačítko.
POZNÁMKA: Kurzor, který tady mám na mysli, je ten, který umožňuje vyplňovat formulář. Lze
jej na tlačítko (nebo na jakýkoliv prvek formuláře) přesunout např. tabulátorem nebo
klávesou ENTER, ale i klepnutím myši. U tlačítka je kurzor vyznačen tečkovaným obrysem.
Vlastní obsah tlačítka, tedy to, co je umístěno mezi značkami , může
tvořit cokoliv, formátovaný i víceřádkový text nebo třeba obrázek.
Příklad neaktivního tlačítka
Na tlačítko „Aktivní tlačítko“ byl přemístěn formulářový kurzor
Tlačítko s obrázkem a textem; do značky BUTTON lze dát cokoliv.
<< Home